Kliknij „Zaloguj się” w prawym górnym rogu strony. W oknie pop-up kliknij „Zarejestruj się” na dole. Po zakończeniu rejestracji możesz od razu się zalogować i rozpocząć tworzenie swojego profilu firmowego.
Jesteś gotowy, aby opublikować swoją pierwszą ofertę pracy!
Możesz zapoznać się ze wszystkimi naszymi pakietami publikacji ofert pracy tutaj.
Zarejestruj się jako pracodawca i utwórz swoją ofertę pracy, korzystając z naszego intuicyjnego panelu.
Możesz zapoznać się z naszą ofertą pakietów publikacji ogłoszeń o pracę tutaj.
Otrzymasz powiadomienie e-mail o każdej nowej aplikacji. Wszystkie zgłoszenia są również uporządkowane i dostępne w Twoim panelu, w zakładce „Aplikacje”.
Wolisz zarządzać aplikacjami gdzie indziej? Żaden problem: możesz wybrać, aby były przekierowywane na wybrany adres e-mail lub powiązane z adresem URL Twojej aplikacji (np. Twoja strona internetowa, portal firmowy lub partner HR).
Tak, korzystamy z Stripe jako dostawcy usług płatniczych — jednej z wiodących platform na świecie do bezpiecznych transakcji online.
Dzięki Stripe możesz bezpiecznie płacić, korzystając z prawie wszystkich najpopularniejszych metod płatności.
Przekształcamy Twoją ofertę w atrakcyjny wizualnie post, gotowy, aby zabłysnąć na LinkedIn.
Funkcje LinkedIn są dostępne wyłącznie w naszych pakietach Medium i Maxi Boost, idealnych do dotarcia do właściwych specjalistów we właściwym miejscu.
Aby zamknąć swoje konto, wyślij do nas e-mail na adres info(at)archi-jobs.pl z adresu e-mail użytego podczas rejestracji.
Twoje zgłoszenie zostanie przetworzone w ciągu 12 godzin.
Uwaga: ta czynność jest ostateczna i nie może zostać cofnięta.
Być może popełniłeś drobny błąd w pisowni lub zapomniałeś swoich danych logowania.
Jeśli hasło nie działa, poproś o nowe, korzystając z linku „Nie pamiętasz hasła?” — otrzymasz e-mail z kodem do jego zresetowania.
Nadal masz problem? Wyślij do nas wiadomość za pośrednictwem naszej strony kontaktowej — jesteśmy tu, aby Ci pomóc!
Ze względów bezpieczeństwa — lub w przypadku naruszenia naszych Warunków korzystania — Twoje konto może zostać zablokowane.
Nasz firewall może również zablokować Twój adres IP, jeśli wykryje nietypową aktywność na Twoim koncie.
Jeśli uważasz, że zostałeś zablokowany przez pomyłkę, wyślij nam wiadomość za pośrednictwem strony kontaktowej — z przyjemnością to sprawdzimy.
Aby utrzymać platformę wolną od spamu, blokujemy adresy IP pochodzące z większości krajów pozaeuropejskich. Dostęp jest dozwolony wyłącznie dla użytkowników znajdujących się w pobliskich krajach europejskich.
Jeśli podróżujesz lub Twój adres IP jest kierowany przez lokalizację poza Europą, możesz zobaczyć stronę zabezpieczeń i nie być w stanie korzystać z serwisu.